8 Mayıs 2015 Cuma

Film Yorumum: Saphirblau / Safir Mavi / Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi

   

YORUMUM

Herkese merhaba!

Serinin hayranları olarak bu anı çok bekledik ve sonunda kavuştuk! Safir Mavi 18 Aralık 2014'te Almanya'da gösterime girdi ve bize çevirisi 27 Nisan 2015'te geldi  -_-
Açıkçası çevirinin bir türlü gelmemesi sonucu filmi unutmuştum ta ki dün öylesine bir bakıyım diyene kadar.




Emeğe sonsuz saygım var ancak çeviri kötüydü,umarım daha sonra daha iyisini koyma gibi bir durumları olabilir.Şahsen kitapları okumayan birinin neden bahsettiklerini anlamakta zorlanabileceklerini düşünüyorum.Yinede bir yıldan sonra buna da razıyım. 


İlk olarak mutlulukla bildirmek isterim ki Gargoyle de filmde kısa da olsa ara sıra gözüküyor.Hayal ettiğimden çok daha sevimli yapmışlar ^_^ 


      Ve filmin bu kadar güzel olmasını sağladığını düşündüğüm harika ikilimiz Maria Ehrich (Gwendolyn Shepherd) ve Jannis Niewöhner (Gideon de Villiers) bu filmde yine çok uyumlulardı. <3
Özellikle filmde Gwendolyn'in masmavi (Ya da safir mavisi mi demeliyim?) gözleri beni resmen büyüledi.Yalnız ilk filmde de gözleri mavi miydi?Öyleyse lütfen yoruma yazmaktan çekinmeyin. 


(Kostümler harikuladeydi,bayıldım!)

Kitapta çok beğendiğim ama filmde hayal kırıklığına uğradığım iki sahne vardı.Birincisi balo sahnesiydi.Kitapta çok daha görkemliydi diye hatırlıyorum.İkincisi ise (aslında bu kısım spoiler sayılabilir ama aradan kaç yıl geçti biliyorsunuzdur artık) Gwendolyn'in gerçek ebeveynlerini öğrenme sahnesiydi.Bu sahne sanki kitaptakinden farklıydı.Bir de gerçek ebeveynlerini son kitapta öğrenmiyor muydu?Bunun cevabını da yazmaktan çekinmeyin :D


Şu resmi sırf kısa saçın da Gideon'a ne kadar yakıştığını göstermek için koydum.Biliyorum belki koymamalıydım ama dayanamadım işte mazur görün. 

Filmin devamı 28 Temmuz 2016'da Almanya'da gösterime girecek.Anlayacağınız son filmi izlemek için yine baya beklemek zorundayız :(

Ama şimdilik ikinci filmi izlemek için tık tık.

Ayrıca filmden birkaç şarkıyı da buraya bırakıyorum.








İlk film hakkındaki yorumum için tık tık.
Serinin ilk kitabı hakkındaki yorumum için tık tık.
Serinin ikinci kitabı hakkındaki yorumum için tık tık.
Serinin üçüncü kitabı hakkındaki yorumum için tık tık.


Başka bir yazıda görüşmek üzere! ^_^

Sevgilerle,
Kitap Gezgini



7 yorum:

  1. çıkmış demek şoktayım hemen izlemem gerek :D sen olmasan unutmuştum resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle İzle :D Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ^_^

      Sil
    2. izledim bile ben balo sahnesindeki şarkıya bayıldım yahu :D çok hoşuma gitti, biliyor musun o şarkının adını?

      Sil
    3. Şarkı orijinal olarak Rocky Horror Picture Show'a ait ismi Time Warp :D

      Sil
    4. Hay Allah razı olsun :))

      Sil
    5. Hahahah bir şey değil :D

      Sil