12 Mart 2017 Pazar

Susan Ee : Meleğin Düşüşü Üçlemesi /Meleğin Düşüşü - Kıyamet Sonrası - Günlerin Sonu

                                                 TANITIM


           Kıyamet melekleri yeryüzüne inip tüm dünyayı yakıp yıktığından bu yana altı hafta geçti. Gündüzleri sokak çeteleri hüküm sürüyor, geceleri korkunun ta kendisi. Bir gün savaşçı melekler küçük bir kızı kaçırdılar, tekerlekli sandalyeye mahkum, aç biilaç halde, ufacık bir kızı. Kızın ablası, Penryn, kardeşini kurtarmak için elinden geleni ardına koymayacak. Buna, aslında düşmanı olan bir melekle bir anlaşma yapmak dahil olsa bile. Raff e, kanatları kesilmiş, gücünü yitirmiş bir melek. Binlerce yıl savaştıktan sonra şimdi hayatı, gencecik bir kızın ellerinde. Penryn ve Raff e, korkunun ve tuhaf yaratıkların hüküm sürdüğü bir dünyada bir başlarınalar, hayatta kalmak için de birbirlerine ihtiyaçları var. Her şeye rağmen sağ kalıp düşman meleklerin inine gitmeliler. Penryn burada kardeşini bulmayı umut ediyor. Raffe ise binlerce yıllık düşmanlarına karşı tek başına savaşıp kanatlarını ve eski gücünü yeniden kazanmayı.





                                               TANITIM

      Penryn'in küçük kız kardeşi Paige kayboldu. İnsanlar korkuyor. Bir annenin kalbi kırık. Penryn San Francisco sokaklarında kardeşini arıyor. Sokaklarneden bu kadar boş? Herkes nereye kayboldu? Paige kardeşinin izini sürerken, meleklerin gizli planınınmerkezini buluyor ve ürkütücü gerçeklerle yüz yüze geliyor. Raffe kanatlarının peşinde. Onlarsız meleklere katılmasıimkansız. Tekrar kanatlarını kazanmak ya da Penryn'in hayatınıkurtarmak arasında kaldığında, hangisini seçecek? Melekler, insanlar ve canavarların korku dolu hikayesi, MeleğinDüşüşü'nün ardından, Kıyamet Sonrası ile devam ediyor.






                                         TANITIM

     Penryn ve Raffe kaçıyorlar. Ümitsizce bir doktor bulmaya çalışıyorlar.

-Pagie'in kaderi nasıl değişecek? Tehdit nereden gelecek? 
-Hangi tarafta olmak güvenli?
-Penryn, canavarlardan ve meleklerden önce cevaplarla savaşmak zorunda. Apokaliptik kâbus başlıyor.

                                       Hazır mısın?









                                                                          YORUMUM

   Merak etmeyin spoiler vermedim,seri hakkındaki genel düşüncelerimi belirttim.Gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz.

      Meleğin Düşüşü güzel bir seriydi ve birçok melek konulu kitaptan farklı işlenmişti.Üstelik baş karakterimiz Penryn ve kitapta karşılaşır karşılaşmaz aşık olacağınız baş melek Raffe de bir o kadar harikaydı.İkisi de favori çiftlerim arasına girdi.
     
     Ama bir şeyler eksikti.Özellikle ilk kitap ve ikinci kitabın ortalarına kadar seride beni çeken çok bir şey olmadı.Hatta yazar ilk iki kitabı bir kitap şeklinde de yapıp bir kitap daha yazsaydı daha iyi olurdu gibime geliyor.Çünkü seri bittiğinde ben o bitmiş hissini alamadım hatta acaba 4. kitap daha yazılıyor mu diye araştırdım (Çıkmıyormuş).
    
            Son kitap,serideki favori kitabımdı.Zaten en çok aksiyon ve Penryn&Raffe ikilisini bu kitapta görüyorsunuz.Sevmemdeki en büyük neden de buydu zaten.

            Bir de yazarın bazı şeyleri çok üstünkörü geçtiğini düşünüyorum.Özellikle Penryn&Raffe arasındaki ilişki daha iyi yansıtılabilirdi.Ayrıca Penryn'nin kardeşi ve özellikle annesiyle ilgili cevaplanmayan birçok soru var.


   Genelde kitaptaki baş karaktere çok bağlanırım ve kendimi onla özdeşleştiririm ama bu seride bunu hissedemedim.Sanki olayları uzaktan izleyen bir misafir gibiydim. 

          Ve bir kez daha sonuna isyan etmek istiyorum.Seri her ne kadar durgun sayılabilecek şekilde başlasa da her kitapta bir önceki kitabını aşmayı başarmış ve her şeyin zirvede olduğu o final kitabında son böyle bitmemeliydi.Benim için sönük bir sondu.
  
    Bahsettiğim bu olumsuzluklar haricinde gayet güzel bir seriydi.Sürükleyici bir anlatım vardı.Seriyi bitirmem iki gün aldı sadece,sizin de kısa sürede bitireceğinizi düşünüyorum.Eğer melek konulu kitapları seviyorsanız bir şans verin derim.
     


Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder