24 Aralık 2013 Salı

Film Yorumum: Rubinrot/Yakut Kırmızı/Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi

                             
                                       rubinrot movie ile ilgili görsel sonucu

      
                Biliyorsunuz ki Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer  serisinin ilk kitabı olan Yakut Kırmızı'yı okuduğumda ne kadar sevdiğimi hatta favori serilerimin arasına girdiğinden bahsetmiştim.Kitap yorumumu merak edenleri buraya alıyım :D
         
                                          
                                                                          (Filmde en sevdiğim sahnelerden biriydi :D )
                
         Kitabın filminin çekildiğini ama ülkemizde gösterilmediğini de söylemiştim ve bu durum beni tam anlamıyla yıkmıştı. Çünkü filmini gerçekten ama gerçekten izlemek istemiştim. İnternette günlerce hatta aylarca aramama rağmen hiçbir şey bulamamıştım. :(


                                   
                                                                       (Şu yağmurluktan biri bana bulsun)

     Daha sonra orijinal halde buldum ki Almancam hiç olmadığından bir şey değişmemişti takiii La Fea blogunun biricik yazarı filmle ilgili yorum yapana kadar. Sağ olsun nereden izlediğini söyledi.Filmi açtığımda müthiş bir kalitede olduğunu görünce sevinç gözyaşlarına boğulmadan edemedim.

                                      rubinrot gwen and best friend ile ilgili görsel sonucu
                                                          (Böyle arkadaşların kıymetini bilin)      

        Dürüst olmak gerekirse kitabı biraz (tamam büyük çoğunluğunu) unuttuğumdan dolayı bazı sahnelerde bu kitapta yoktu sanki gibi düşüncelere kapıldığım oldu ama genel olarak kitaba uyulmuştu.

                                      rubinrot kont ile ilgili görsel sonucu
                                                        (Şu kontu bir kaşık suda boğasım var)

        Karakterler harikaydı. Gwen ve Geidon'u canlandıran oyuncuların olağanüstü başarılı olduğunu söyleyemem ama aralarındaki uyum kesinlikle harikaydı ve bu da filme çok güzel yansımıştı. Gwen'i canlandıran kız çok tatlıydı ve kesinlikle hayalimdeki gibiydi. Geidon da aynı şekilde tam hayalimdeki gibiydi.

                                            
                                                      (Ayy birbirlerine nasıl da yakışıyorlar <3 )
       
        Üstelik film için gerçekten çaba harcanmıştı.Efektlerden tutun da karakterler hakkındaki özelliklere kadar her şey düşünülmüş.

              Sonuç olarak filme BA-YIL-DIM!!! Mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Üstelik en iyi haber filmin devamının "2014 yılında sizlerle" sözüyle yapılacağının haber verilmesiydi.

                                             

 Filmde bayıldığım bir diğer şey de müzikleriydi.İşte bunlardan bir kaçı;






                                           

            
****Filmi vizyon film izle sitesinden bulabilirsiniz.Bu iyiliğimi de unutmayın.


                                                                          Böyle güzel filmlerin çekilmesi dileği ile,
                                                                    
                                                                                                                 Kitap Gezgini

8 yorum:

  1. Öncelikle teşekkür ederim benden bahsettiğin için ve rica ederim :) Ben kitapları okumadım ama okumayı çok istiyorum alacağım. Kitap okuyanlar -buna ben de dahilim- kitabın filmini beğenmez genelde. Ama bu oldukça pozitif eleştiriler alıyor. Ben de diyorum film bu kadar iyiyse kim bilir kitap nasıldır. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim :) Ve mutlaka bu seriyi okumayı geciktirme.Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. umarım bende okuyabilirim :) ilk defa ismini burada duydum kitabın umarım güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel.En azından ben beğenmiştim :)

      Sil
  3. Filmi bu kitabın filmi olduğunu bilmeden izlemiştim ve sonu çok havada kaldı gibi gelmişti. Devam filmi çekilecek mi acaba, bir fikrin var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,hatta çekimlerine şu anda devam ediliyor diye biliyorum.Büyük ihtimalle bu yıl içerisinde gösterime girecek :)

      Sil
  4. Safir mavi cekildi degil mi ? Ama ulkemizde vizyona girmedi izleyebilcegimiz bi yer biliyor musun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çekildi ve yine evet ülkemizde gösterime girmedi.Bende aylardır arıyorum ama hiçbir yerde bulamadım :( Ama bulursam anında paylaşacağımı bilmenizi isterim.Aynı şekilde siz de bulursanız benimle paylaşmaktan çekinmeyin :D

      Sil