23 Nisan 2013 Salı

Morgan Rice : Dönüşüm

                                                

                                                                    TANITIM

İçindeki yırtıcı duyguyu bastırması mümkün değildi…
Susuzluğu öyle yok ediciydi ki acı çekiyordu…
Önünde şarkı söyleyen adamın şah damarını parmaklarının ucunda hissediyor, nabzın ritmik sesleri dişlerini kamaştırıyordu.
18 yaşındaki kibar, güzel ve utangaç Caitlini bedenindeki değişimler büyük bir felakete sürüklüyordu. Vampir meclisleri cadı avı başlatmışlardı, genç kızın yanında yalnızca onun uğruna meclisinden atılmayı göze alan yakışıklı ve güçlü Caleb vardı. İkisinin de hayatı artık Caitlinin bir seçilmiş olup olmadığına bağlı… Şehir vampirler tarafından kapatıldı…
                                                                              
                                                                     YORUMUM

        Bu kitap sayesinde yorumlara güvenmemeyi öğrenmiştim.Yani bir kitap bu kadar övülüpte  kötü çıkamaz.Ayrıca baştan söyliyim hiç de öyle heyecanlı geçmiyor.Yazar her şeyi o kadar hızlı geçmişki! Ve bir de anlatım vardı.Biran 1. kişi anlatımdan 3. kişi anlatımına geçiyor ve bu da dikkatimi dağıtıp durdu.Bir de Caleb vardı.Kitaptaki yakışıklı erkek bölümünü dolduruyordu.Bu konuda bir sıkıntım yok.Ama Caitlin ve Caleb'in daha iki çift bile laf etmeden birbirlerine aşık olması ve Caleb'in Caitlin için onca zamandır bağlı oldu vampir meclisinden bir çırpıda ayrılması bana saçma geldi.İlk görüşte aşk olayı olduğunuda zannetmiyorum doğrusu.
  Yaklaşık 200 sayfalık bir kitap ama bana çok daha uzunmuş gibi gelmişti.Ben bir hata yaptım,aldım,okudum.Siz aynı hataya düşmeyin.   
                                                                                         

7 yorum:

  1. Bende bu kitaba bağıra bağıra kötü diyorum. :D Bu kadar berbatını çok nadir okurum. Ve birileri illa çok güzel diyince açıkçası sen hiç mi güzel kitap okumadım diyesim geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen benimde öyle diyesim gelmiyor değil :)

      Sil
  2. Valla Ben Okudum Çokta Hoşuma Gitti Beğenmiyen Arkadaşların Haklı Yönleri Var Yok Diğil Ama Kitap
    Genel Olarak Bence Güzel 2. Serisi Çıkınca Alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta renkler ve zevkler tartışılmaz.Seriyi sevdiysen ne mutlu sana :)

      Sil
  3. hayatımda ilk defa bir kitabı sedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar


    1. aygur demi22 Mayıs 2013 07:45

      Sonuçta renkler ve zevkler tartışılmaz.Seriyi sevdiysen ne mutlu sana :)
      Dediği gibi ama ben beyenmemenize şaşırıyorum doğrusu okadarda kötü bir kitap değil ve ürükleyicide ben bir gün boyunca kendimi kaptırdım ve bitirdim.

      Sil