5 Nisan 2013 Cuma

Trinity FAEGEN : Mefisto

                                              

                                                TANITIM

 Sasha babasının katilini bulmak istiyor. Ancak bunun için ruhunu Eryx'e satması gerekecek. Bu sırada onu çok büyük bir tehlikeye atan bir sır açığa çıkıyor. Sasha bir Anabo, yani Havva'nın kızı --ve Eryx'in en büyük düşmanı.

Yeryüzüne çakılı kalmış, cehennemden gelen bir ölümsüz olan Jax ise Mefisto Akdinde kurtuluşu arıyor: ancak ve ancak bir Anabonun aşkı ruhunu huzura kavuşturacak. Binlerce yıl sonra nihayet aradığı kızı buluyor: Sasha.

Eryx tehdidi üzerindeyken, Jax, Sasha'yı kurtarıp onun
kalbini kazanabilecek mi? Sasha aşkına karşılık verip ölümlü hayatından vazgeçecek mi?

                                              YORUMUM
  
   Kitabı almak istiyordum ama bir türlü elim gitmedi.Herkes kitabı çok beğendiğini söylüyordu bende hemen alıcam diyerekten D&R'a bir koşu gidiyordum ama başka bir kitap alıp çıkıyordum.Ah ne kadar da aptalmışım.
   
   Sonunda evrenden bir mesaj geldi.Hemde internetten.D&R'ın sitesinde indirim  kısmına bakarken ne göreyim Mefisto ve birçok DEX yayınlarına ait kitap indirimdeydi ve bende doğal olarak ilgimi çeken tüm kitapları hemen aldım.



   

     Açılışı da Mefisto'yla yaptım.İyi ki de onla yapmışım.Havanın kapalı olduğu günlerde benim için güneş gibi doğdu resmen.
    
     Başalarda yazılması kolay söylemesi garip olan Anabo kelimesine alışmaya çalıştım.Anabo olan kişi bir çeşit iyilik meleği.İnsanlar hakkında hiçbir kötü şey düşünmüyorlar.Üstelik çok nadir olarak ortaya çıkıyorlar.

    Birde iblisler ya da diğer bir deyişle Mefistolar var.Ruhları lanetlenmiş ve bu yüzden cennete gitme gibi şansları yok.Ancak bir Anabo onlara aşık olursa kurtulma şansları var.

   Sasha babası ile ilgili gerçekleri öğrenmek için Kuzgunlar adlı bir tarikata girmeyi kabul ediyor.Oysaki isminden bile o tarikattan bir hayır gelmeyeceği belliyken.Gerçekten de işler ters gidiyor ve Sasha'yı öldürmeye çalışıyorlar.Çünlü o bir Anabo'dur ve Anabo'lar  Eryx'in baş düşmanı.Eee atalarımız boşuna dememiş iyilik başa bela diye :)

    Neyse tam o sırada Jax ve kardeşleri baskına gelir ve Sasha hariç oradaki herkesi öldürürler.Jax o sırada Sasha'nın kendi Anabo'su olduğunu fark eder.Daha sonra Sasha'nın zihnini siler ve yolları ayrılır ta ki Sasha'nın annesi Rusya'ya zorunlu olarak gitmesi ve Sasha'nın da halasının yanına taşınmak zorunda kalmasına kadar...

    Kitapta en sevdiğim şey konuya hemen girilmesiydi.İlk başlarda kitabın Sasha'nın Jax'ın ne olduğunu anlamaya çalışarak geçeceğini sanıyordum.Oysaki  daha tanışır tanışmaz her şey ortaya çıktı.Bu da kitabı daha güzel kıldı.

     Sasha'nın halasından ve kuzeni Brett'ten ölesiye nefret ettim ki bu tepkim ile de kesinlikle Anabo olmadığım ortaya çıkmış oldu :)

     İlk kelimesinden son kelimesine kadar kitaba bağlanıyorsunuz.İkinci kitabı almak için gün sayıyorum.


  NOT: DEX yayınlarından aldığım kitapları hemen okumıycam.Onları "acil güzel bir kitap okumam gerek" durumlarında okumayı planlıyorum.Üstelik okursam yeni serilere başlamış olucam ve devamını getirmem gerekicek ve DEX'in çıkardığı her seri bağımlılık yapıcı güzel kitaplar.Şuanda tüm Dex kitaplarımın  okunana kadar her biri cam bir fanusun içinde kadife bir yastık üzerinde özel güvenlikli bir kasada duruyor. 

   NOT2:Kimi kandırıyorum beni bekle sıradaki kitap!


İyi Okumalar!







1 yorum:

  1. Merhabalar, seni Liebster Award'a aday gösterdim. :) ilgilenirsen.: http://buyuluayrac.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award-2.html

    YanıtlaSil