12 Nisan 2013 Cuma

LIEBSTER AWARD

  


     Büyülü Ayraç beni Liebster Award'a aday göstermiş.Kendisine çok çok teşekkür ediyorum :D 

Hakkımdaki 11 Gerçek :

1-Çok kararsızımdır :)
2-Gezmeyi ve film izlemeyi seviyorum.(Tabi gezmekten kastım AVMler değil.)
3-Kitapları gerçekten çok seviyorum.Bir kitap hakkında günlerce konuşabilirim.
4-Gerçekten severek izlediğim filmlerin ve okuduğum kitapların etkisinden uzun bir süre çıkamıyorum.Örneğin yedi yaşındayken Peter Pan'ın filmini izledikten sonra bir hafta boyunca beni Neverland'e götürmesi için camımı açık bırakmıştım.Üstelik mevsimlerden kıştı :)
5-Ejderhalar,periler,troller vb. canlılara inanıyorum :)
6-Teknolojiden gerçekten anlamıyorum.
7-İnsanların birbirlerine hakaret etmesinden hoşlanmıyorum.
8-Büyük bir çevreciyim.
9-Gelecekte kitap yazmak istiyorum :) 
10-Hiçbir zaman düzenli günlük tutamadım.
11-Kendim hakkımda konuşmayı sevmiyorum :)

Büyülü Ayraç'ın Soruları

1. Bu yaz neler yapmayı planlıyorsun?
    Yurt dışına gitmeyi ve bol bol kitap okumayı planlıyorum :)
2. En sevdiğin erkek kitap karakteri kim?
    Harry Potter kitaplarıyla büyüdüğüm için cevabım Harry Potter :)
3. Şu sıralar takip ettiğin ve bize de önereceğin bir dizi var mı?
    Şu sıralar "Castle" dizisini takip ediyorum ve diziyi kesinlikle öneririm.
4. En etkilendiğin söz hangisi?
    "Dün artık tarih oldu,yarın ise bir bilmece ama bugün sana bir hediyedir,bunun kıymetini bilmek gerekir."
5. Kitapların son cümleleri sence nasıl olmalı?
    Akılda kalıcı olmalı.   
6. Senede kitap alışverişine ne kadar para harcarsın?
     600 TL civarında.
7. İleri de nasıl bir hayat istiyorsun?
    Kocaman bir kütüphanemin olduğu mutlu ve huzurlu bir hayat.
8. Sinemada en son hangi filmi izledin?
    "Göçebe" filmini izledim.
9. Evcil hayvanın olsa ismini ne koyardın, eğer varsa ismi ne?
    Evcil hayvanım yok.Olsaydı da ismi gölge veya lucky isimlerinden birini koyardım.
10. Odanda bir değişiklik yapsan bu ne olurdu?
      Kitap okumak için pencere kenarında özel bir yer yapmak isterdim.
11. Şu an almak istediğin kitaplar hangileri?

      Mekanik Prens,Safkan,Tanrı ve Neil Gaiman'ın bütün kitapları :) 

Benim Sorularım

 1-Bin defada okusam asla bıkmam dediğin kitap veya kitaplar hangileri?
2-Şimdiye kadar yaptığın en çılgınca şey nedir?
3-Hayatımda olmazsa olmaz dediğin üç şey nedir?
4-Büyük bir hevesle aldığın ama hayal kırıklığına uğradığın bir kitap var mıydı?Varsa ismi neydi?
5-Boş zamanlarında ne yapmayı seversin?
6-En sevdiğin tatlı nedir?
7-İmkanın olsa nereye gitmek isterdin?
8-En sevdiğin film nedir?
9-Hayat felsefen nedir?
10-Bir zaman makinen olsa hangi yıla giderdin?Neden?
11-Hangi kitabın filminin çekilmesini isterdin?

ADAYLARIM:

Sorularımı yanıtlamak isteyen her blog... 

2 yorum:

  1. Güzel cevapların için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl böyle güzel sorular için ben teşekkür ederim :)

      Sil