10 Aralık 2013 Salı

Jennifer L. Armentrout : Lux4/ Köken


TANITIM

Weather Dağında işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemonı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxenler mi?



YORUMUM

 İnsan bu kitabı okuyunca aklına birkaç soru takılıyor.Bunlardan ilki bir yazar nasıl her kitabı bir önceki kitaba göre daha müthiş yazıyor?İkincisi de her kitabın sonunu böyle heyecanlı bırakarak okuyucularının akıl sağlığını biraz bile olsun düşünmeyen bir yazara ne denir?

Sevgili dostlar biliyorsunuzki (ya da şimdi öğreniyorsunuz) seri artık bitiyor. 5. ve son kitabın ismi Opposition ve çıkış tarihi çok yakında demeyi ne kadar isterdim tahmin bile edemezsiniz ama maalesef çıkış tarihi 5 Ağustos 2014.Çeviri olayını düşünmek bile istemiyorum.(Hayır,hayır ağlamıyorum.Tamam belki biraz.) 


tumblr lwojvi32vi1qal2w6o1 500454


Kitabın en sevdiğim tarafı olayları hem Daemon'ın hem de Katy'nin gözünden anlatılmasıydı.Keşke diğer kitapları da öyle olsaydı çünkü Daemon'nın gözünden okumak kesinlikle müthişti.Özellikle de neler düşündüğünü bilmek.

Bu kitapta heyecan ve aksiyon tavan yapıyor ve her sayfasında yazar size ayrı bir şok yaşatıyor.Doğal olarak kitabın nasıl biteceğini sürekli düşünmekten kafam allak bullak oldu.Daemon ve Kat bir araya gelecekler mi?Daidalos'tan kurtulabilecekler mi? vs. vs.

Katy ve Daemon ne zaman birbirlerine seni seviyorum dese bende sizi seviyorum çocuklar diyerek kitaba sarıldığım doğrudur.


love you photo tumblr_mkfv6vxJ7u1s1terdo1_500_zpsc442f886.gif


Aynı zamanda Black'i kitapta tekrardan görünce sinirden birkaç dakika o sayfaları okumayı reddettiğimde doğrudur.En sıkıcı kısmıysa insanların sürekli o sadece bir kitap karakteri biliyorsun değil mi? demesiydi. 




Ve kitapta favorim olan bir sahne vardı ki onu söylemeden geçemeyeceğim.Aslında çok büyük bir spoiler sayılmaz ama yinede...
SPOİLER Kat ve Daemon evleniyorlar! SPOİLER BİTTİ 

description


Hemen almadıysanız alın diyeceğim ama onca ayda beklemenize gönlüm razı değil.Artık kararı size bırakıyorum.


                                                             

                                                              Daemon gibi harika bir Luxen'e sahip olmanız dileğiyle;

                                                                                                                      Kitap Gezgini


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder