25 Kasım 2013 Pazartesi

İstek Kitap : Aşk Falcısı-Eileen Cook



    İlk olarak resmin kalitesizliği için özür dilerim.Maalesef telefondan çekmek zorunda kaldım.

       Bu kitabı kilerde görmüş hatta ay ne şeker bir kapağı falan var demiş ama almamıştım.Sonra bloguma anonim olarak yorum yapan bir üye bu kitabı yorumlamamı istedi.Ehh bende kırmak istemedim :D bir nevi bunu bahane ederek kitabı aldım.Hem de 5TL gibi çok ucuz bir rakama.Meğersem kasada %50 indirim uygulanıyormuş.Bu durumda benim için ayrı bir sürpriz oldu.

       Kitap gözüme öyle güzel gözüküyorki sanırım okul kitaplarımı bir kenara bırakıp bu kitaba başlayacağım.


    Konusunu merak edenler için;

Sophie Kintock deli değil, sadece 6 yıldır birlikte olduğu erkeğini geri istiyor o kadar! Onun yeni kız arkadaşına sahte bir fal bakmak için medyum kılığına girmek de fazla ileri gitmek sayılmaz, değil mi? 

Psişik güçlere sahip numarası yapmak kolay ve eğlenceli hale geliyor, özellikle de işin bütün numaralarını bilen (biraz budala olsa da) sevimli Nickten birkaç ders aldıktan sonra. Fakat falları tahmin ettiğinden çok daha fazla şeye yarıyor ve ona radyoda fal anlatma işi teklif ediliyor.

Şimdi hiç de dürüst olmayan bir meslekteki bu yükselen yıldızlığını kabul edip etmemeye karar vermesi gerekiyor. Ve en iyi seçeneğinin eski alevini yeniden canlandırmak mı yoksa yeni birinde aşkı bulmak mı olduğuna. En önemlisiyse, yanıtların nerede yattığını çözmesi gerekiyor: yıldızlarda mı, yoksa kendinde mi?


                                                                                                                           Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder