11 Ekim 2014 Cumartesi

Mim : Book Challenge Tag


Herkese merhaba!
Hayal Perest beni mimlemiş ve bunun için ona çok teşekkür ederim ^_^
Sorulara birden fazla cevabım oldu.Bu küçük hilemi mazur görün.




1. İlk Hayranlığım :  Harry Potter J.K. ROWLING

  

2. Favori Serim : Mesela bu soruya bir cevabımın olması imkansız yine de kendimi frenledim ve sadece beş tanecik yazdım :P

Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer-KERSTIEN GIER


Küller-ILSA J. BICK


Büyük Şeytan Savaşı-KENNETH BOGH ANDERSON


Percy Jackson ve Olimposlular + Olimpos Kahramanları-RICK RIORDAN

   
Bunlar tek seri sayılır :p

Gallagher Kızları-ALLY CARTER



3. Favori Kitabım :  Açıkcası bu soruya pek dürüst yanıt verdiğimi düşünmüyorum çünkü genelde okuduğum her kitap bir seriye ait olmuş oluyor.Yine de aklıma gelen ilk kitapları yazdım.

Kırmızı Eğrelti Otunun Büyüdüğü Yer-WILSON RAWIS


Mezarlık Kitabı-NEIL GAIMAN


Aynı Yıldızın Altında-JOHN GREEN


4. Favori Erkek Karakterim : İşte  bu soru gerçekten zor :D

Ron Weasley/Harry Potter-J.K. ROWLING


Travis Maddox/Tatlı Bela-JAMIE MCGUIRE


Daemon Black/Lux-JENNIFER L. ARMENTROUT


5. Favori Bayan Karakterim : Bu bir önceki soruya göre daha kolay oldu sanki.

Hermonie Granger/Harry Potter-J.K. ROWLING


Faythe Sanders/Dönüşüm Serisi-RACHEL VINCENT


Celaena Sardothien/Cam Şato-SARAH J. MAAS


6. Favori Okuma Saatim : İşte kolay bir soru daha.Her ne kadar herhangi bir okuma dilimim olmasada gece demek istiyorum.Hem etraf sessizleşmiş oluyor hem de karanlık olunca hayalgücüm daha çok çalışmaya başlıyor :D


     Çok eğlenceli bir mimdi.Ve benimde yirmi kişiyi etiketlemem gerekiyormuş ama o kadar kişiyi maalesef bulamadım.Yine de etkinliği görüp yapmak isterseniz lütfen çekinmeyin ve yapın.




                  Sevgilerlerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder