29 Eylül 2013 Pazar

Ahmet Batman : Soğuk Kahve



TANITIM

Sıcacık bir kahveden yükselen güzel kokular eşliğinde keyifli bir okuma vaat ediyor Soğuk Kahve.

İronik ve mizahi olduğu kadar keskin bir dil. Belki de çoğumuzun gündelik hayatında olan konuları anlatırken sizi ters köşeden bir bakış açısına yatırıp golü ustalıkla atıyor. Hınzır bir zekânın ürünü olan cümleleri sizi gülerken duygulandıracak, çoğu zamansa hayretler içinde bırakacak. 
Kahraman Tazeoğlu

Batman kendi deyimiyle numune bir adam. En azından yazdıkları öyle. Kolay kolay kimseden duyamayacağınız, cesaret isteyen şeyleri açıkyüreklilikle söylüyor okura. Özellikle kadın erkek ilişkilerinin üzerindeki pembe tozu üfleyip altında yatan siyahları ve beyazları soğukkanlılıkla gösteriyor. Ne her erkek bir Romeo, ne de her kadın bir Juliet.
Ertürk Akşun



                            
YORUMUM

İsmini ilk defa duyduğum bir yazar.Zaten Soğuk Kahve'de onun ilk kitabı.Yakın bir zamanda da Sabah Uykum adlı kitabı piyasaya çıkacak.Zaten böyle akıcı,sade ve güzel yazan birisinin kitap çıkartmaması biz okuyuculara büyük haksızlık olurdu.

Anlayacağınız üzere kitabı çok beğendim.O tasvirler,benzetmeler beni benden aldı.Ben kitap okumaktan sıkılıyorum diyenlerin bile rahatlıkla okuyabileceği bir kitap.Zaten kısa kısa yazılardan oluşuyor.

 Kitapta beğendiğim o kadar çok kısım varki hangisini paylaşsam bilemedim.Söyle bir kaç tanesini yazıyım da merak edip kitabı alın :D


ALINTILAR


Bazen cuma günü kadar seversin birini...


Belki de kaybettiklerine üzülmek için ayıracağın zamanı kazanabileceklerin için harcamalısın.


Yediğim kazıkları toplamayı düşünüyorum.En azından matematiğim gelişir.


Kızma bana ama Allah senin cezanı bile vermesin.Vermesin ki unutulmak neymiş iyice anla.


Bazıları verdiğin değeri anlamaz hepsi bu.Kaybetmek en çok onların hakkı işte...


Bir insanın sana verebileceği en güzel şey güvendir.


Sabah uykusu kadar sevebileceğin biri lazım insana...Ve en önemlisi bir gün "nasılsın sabah uykum?" diye mesaj attığımda "Oha bu adam beni çok seviyor" diye düşünebilecek kadar zeki.

                                  

                                                                                                                            Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder