22 Eylül 2014 Pazartesi

Natasha Boyd : Aşka Var Mısın?/Eversea Serisi 1. Kitap

                         17793815


                                                                       TANITIM

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...



YORUMUM

    Kitabı ilk kez geçen sene Tuğçe'nin Kitaplığı blogunda görmüştüm,konusu da çok hoşuma gitmişti ve kitabın çekilişine de katılmıştım.Tabiki çekilişi kazanamamıştım ama  şimdi dilimize çevrilmiş halde okumak gibi bir şansa sahip oldum.
      İtiraf ediyorum konusuna bile bakmadan sırf kapağı için bile alınabilecek bir kitaptı.Üzerine bir de ünlü bir Hollywood'un en gözde megastarı ile sıradan bir güneyli kızın arasındaki aşkı anlatan bir kitap olunca tadından okunmaz oldu.Bu tarz kitapları okumayı çok sevdiğimi sizden saklayacak değilim hatta siz de yine bu tarz bir kitap okumak isterseniz "Bir Film Yıldızı Nasıl Tavlanır?" kitabını da  öneririm (Kitap ile ilgili yorumum için tık tık).
         Her ne kadar birbirlerine aşık olma kısmının çok hızlı geçildiğini düşünsemde bu kitabın masalsı havasını bozmuyor.
       Olaylara kısaca değinmek isterdim ama zaten pek bir şey olmadığı için hiçbir şey söylemiyorum.Çünkü söylersem okuyacak bir şey kalmıyor :D
             Sıkılmadan okunabilecek güzel bir kitaptı.Ama önerdiğim kitap bundan biraz daha masalsıydı sanki diye hatırlıyorum.Tabii sizleri de yanlış yönlendirmek istemem :D
           Serinin ikinci kitabı yurt dışında çıktı. Yayınevinin devamı için pek bekleteceğini sanmıyorum yani umarım bekletmez :p




SPOİLER!!!

Kusura bakmayın ama Jack'in böyle bir sektörde olmasına rağmen menajerinin ve sözde sevgilisinin yaptığı oyuna kandığına inanamıyorum.En azından babalık testi falan istemeyi düşünseydi.

SPOİLER BİTTİ


Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder