12 Mayıs 2014 Pazartesi

Holly Bourne : Sen Benim Diğer Yarımsın

         Soulmates

TANITIM

Dünyada birbiri için yaratılmış kaç insan vardır? 

Ruh ikizleri; yalnızca onlar bu büyüyü taşır. Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler dünyaya. Ama bir araya gelip âşık olduklarında... İşte o zaman, toprak ikiye bölünür. Gökyüzü deryaya, derya ateşe hücum eder. Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine, sel olur...

Zarlar atılır, yıldızlar kesişir; ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey, iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır, sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket, kıyamet, ölüm; engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacakaranlıkla gecenin?

"Gerçek aşkın karşısında kim durabilir?"



YORUMUM

     "Sen Benim Diğer Yarımsın" ya da orijinal ismiyle "Soulmates" ülkemizde Parodi Yayınları tarafından çıkarılan ve görür görmez almak için yanıp tutuştuğum bir kitaptı. O kadar akıcı bir kitap ki ne ara başladım nasıl bitti anlayamadım.

     Ruh ikizi kavramını her zaman çok sevmişimdir.Bilirsiniz sadece size ait olan biri olayını (Evet,ne diyebilirim ki romantizmi seviyorum).Artı kitaba fantastik ögeler de katarak yazar gerçekten güzel bir roman ortaya çıkarmış (üstelik ilk romanı olmasına rağmen).

           Şimdi siz okurlarıma karşı dürüst olmak istiyorum.Evet kitap gerçekten mükemmeldi ama sonunda kendinizi bir ağlama eşiğinde bulabilirsiniz.Şahsen ben son satırı da okuduktan sonra suratımın ortasına bir yumruk yemiş gibi oldum.

            Yine de şunu söyleyebilirim ki her şeye rağmen Poppy ve Noah için kitabı tekrar ve tekrar sıkılmadan okuyabilirim.Onların hikayesi Romeo ve Juliet'ten sonraki -hatta onları bile geçebilir- en güzel aşk hikayesiydi.

            "İşte aşk böyle bir şey.Onu nasıl yaşarsanız yaşayın asla kaybolmaz.Bir kez dokundu mu yüreğinize,sonsuza dek çıkmaz hayatınızdan.Yaşadığınız müddetçe bu muhteşemliğinin izini taşırsınız.Bu harikulade duyguyu bilerek sürdürürsünüz tüm ömrünüzü..."


           Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder