6 Ocak 2013 Pazar

Farklı Bir Vampir Serisi:Vampir Akademisi







Lissa Dragomir : Ailesinin son temsilci olan bir moroi prensesi.

Rose Hathaway : Lissa'nın en yakın arkadaşı ve bir dampir.Ayrıca gelecekte Lissa'nın gardiyanı olmaya çalışıyor.

Dimitri Belikov : Lissa'nın resmi gardiyanı.Kitapta en yakışıklı erkek kategorisini fazlasıyla dolduruyor.
      
           Bu seriye bayılırım ve kaç defa okuduğumu artık ben bile sayamıyorum.Filminin çekildiğini öğrendiğimde ve senaryonun artık kesinleştiği sadece oyuncuları seçme işi kalınca dedim ki filmde neler olacağını bilmek ve kitaba ne kadar uyduklarını karşılaştırmak adına okumam gerektiğini düşündüm (tabiki bu saydığım nedenlerin hepsi seri tekrar okumak için uydurduğum birer bahane).
          Serinin Türkiye'de de büyük bir hayran kitlesine sahip olduğunu söylesem sanırım yalan olmaz.Ayrıca filmi de çıkınca bu hayran kitlesinin büyüyeceğini ve Twilight'dan daha geniş bir hayran kitlesine ulaşacağını düşünüyorum. 
         Kitapları okumayan bir çok kişinin bir vampir kitabının nede bu kadar abarttığımı düşünebilir.Açıkçası  bunu bende bilmiyorum.Belkide deli dolu ve bir o kadar fedakar ve korumacı Rose'a karşı sempati duymamdır.Ve tabiki hayranlığımın bir bölümü de (tamam çoğu) Dimitri içindir.Ya da kitaptaki karakterlere bu kadar insani duygular verilmesidir.Şahsen ben kitabı okurken Rose'un sürekli bir yarı vampir olduğunu unutuyorum.
       Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder