20 Ocak 2013 Pazar

Gemma Doyle Üçlemesi








        
        Sene 1895; 16 yaşındaki Gemma Doyle annesinin ölümünün ardından Hindistan´daki hayatını bırakıp gemiyle İngiltere´deki yatılı okul Spence´e taşınıyor. Yeni okulunda beklemediği soğuk bir ortamla karşılaşan, yapayalnız ve acılar içindeki Gemma, geleceği gören bir kız ve gizemli, genç bir Hintli tarafından takip ediliyor. Peşindeki delikanlı, Gemma´yı, gördüğü imgelere zihnini kapatması konusunda uyarıyor. 
Spence´in en güçlü kızlarıyla yakınlaştıkça doğaüstü olayları çekme gücünün farkına giderek daha çok varan Gemma, annesinin de geçmişte karanlık ve ebedi bir grupla ilişki içinde olduğunu keşfediyor. Kaderi onu bekliyor 
Ancak Gemma bu kadere inanmakta güçlük çekiyor... 

             Serinin ilk kitabı olan "Müthiş ve Korkunç Güzel"in arkasındaki tanıtım yazısı bu.Doğal olarak kitap hemen ilgimi çekti ve aldım.Konuda ilginç olunca bütün seriyi okudum.
              
    Yazarın hayal gücünün oldukça iyi olduğunu söylemeden de geçemeyeceğim.Ayrıca bu kitaptaki baş karakter diğer romanlardaki baş karakterlere benzemiyordu.İyi birisiydi,fedakardı ama arada bencillik yaptığı da oluyordu.Bence bu kitaba farklı bir bakış açısı kazandırmış.
                  
           Tabi her kitapta olduğu gibi yakışıklı erkeğimiz de vardı ki kendisi hintli gencimiz oluyor.Kitaptaki en önemli karakterlerden biri oluyor ki okuduğunuz zaman ya da okuyanlar varsa ne demek istediğimi anlayacaksınız.  
          
            Kitapta beni bir tek sinir eden şey Gemma'nın arkadaşlarıydı.Şahsen kitabı okurken içimden bir insan bu kadar bencil olamaz diye söylenip durdum.Belkide kitaplarda fedakar,cesaretli arkadaşlıkları okuduğum için bu yönden kitabı beğenmedim.
      
              Serinin son kitabı "Uzaktaki Tatlı Şey"in sonu her ne kadar beni tatmin etmese de genel olarak seriyi beğendiğimi söyleyebilirim.

           Serinin İlk Kitabı:Müthiş ve Korkunç Güzel
           Serinin İkinci Kitabı:Asi Melekler
           Serini Üçüncü ve Son Kitabı:Uzaktaki Tatlı Şey


                                                                  İyi Okumalar!
                                                                    






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder