24 Mayıs 2013 Cuma

Karen McQuestion : Aşka Merhaba


                             TANITIM
Yirmi dokuz yaşındaki Lola Watsonın hayatı iyi gidiyordur: Mükemmel arkadaşlarıyla mutlu bir bekâr hayatı vardır, popüler bir dergide hep hayal ettiği işi yapıyordur ve büyük teyzesinden çok güzel bir evin kendisine miras kaldığını öğrenmiştir. Yeni komşuları fazla cana yakınlarsa ne olmuş yani? 

Kız arkadaşı tarafından kapının önüne koyulan lise arkadaşı Hubert beklenmedik bir şekilde Lola'nın yanına taşınana ve kız kardeşi Mindy düğün tarihini Lola'nın otuzuncu yaş gününe aldığını açıklayana kadar mükemmel giden hayatında birdenbire çatlaklar oluşmaya başlar. Ancak yakışıklı ve esrarengiz Ryan Moriarty ile tanışınca Lola, kendisini kız kardeşinden bir adım öne geçirecek ve hayatına renk katacak mükemmel erkeği bulduğunu düşünür.

Karen McQuestion, kendisiyle dalga geçen Lola'nın başı çektiği eğlenceli bir romantik komedi sunuyor. Aşka Merhaba, en derin sevginin ve gerçek dostluğun bazen hiç beklemediğimiz bir yerde - burnumuzun dibinde olduğunu bize hatırlatıyor.



                                                                     YORUMUM

     Sonu tahmin edilebilir ortalama bir kitaptı.Neyseki kitabı arkadaşım ödünç vermişti de paramı boşa harcamamış oldum.

 Kitabı sevmek için gerçekten çok çabaladım.Hemde çok ama olmadı.Neden sevmediğime gelirsek.Lola gerçekten beni çok gıcık etti.Bir insan bu kadar asosyal ve kontrolcü olabilir.Tabii kendisi de asosyal olduğunu kabul ediyor ve bu yüzden onu takdir etmedim değil.Sonuçta insanın kendisini tanıması iyi bir şey.Bir de tanındık bir dergide yazar olarak çalışmasına rağmen nasıl bu kadar bilgisiz olabilir anlamadım.

    Bu kitaptaki en nefret edilesi karakter ise Lola'nın kız kardeşi Mindy.Lola ona nasıl katlanmış anlamadım.Ben olsam şimdiye kadar onu öldürmüştüm.Hatta kitabın sonlarına doğru öyle bir şey yapıyor ki anlatamam.

      En sevilesi karakter ise Hubert.Lola'nın evine taşındığında ona karşı çok sert yargılar içerisindeydim.Üstelik Hubert diye isim mi olurmuş.Ama o şapşal iyilik meleği kendini sevdirmeyi başardı (Hatta kitabı bitirmemi sağlayan en büyük etken oydu.)

       Hatta Lola'nın Hubert ile olması için dualar etmeye başladım.Sonra  düşündüm ve dedim yok ya güzelim pırlanta gibi bir çocuk bu kızla harcanır gider yazık olur.Sonra bir daha düşündüm en iyisi bu ikisiyle olsun bu kızı şimdi kimse çekemez falan evde kalır benim dualarımdan bilir falan dedim ve onların tekrar birlikte olmasını dilemeye başladım.

      Ryan Moriarty için ise tek söyleyebileceğim ondan nefret ettiğimdir.Kitapta gördüğüm ilk sahneden beri onu bir türlü sevemedim.

     Ve az daha unutuyordum.Lola her ne kadar komşularını her şeye burnunu sokan insanlar olarak tarif etse de bence dünyanın en iyi komşularıyla oturuyordu.O da zaten bunu fark etti ve onlarla daha yakın oldu (Tabi bu da biricik Hubert sayesinde oldu).

    Sonu bence biraz saçma bitti yani ne biliyim yazar daha iyi bir şey yazabilirdi.Kitabı tavsiye etmiyorum.Dışarda daha güzel milyonlarca kitap var onları okuyun.

                                          
                                                                                                                          
                                                                                                                           İyi Okumalar!


2 yorum:

  1. :) bende yeni bitirdim..bir ara yorumlarım..
    sonuna, komşular ve Ryan hakkındaki düşüncene katılıyorum..
    kapak çok çekici gelmişti ama içerik o kadar güzel değildi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil