15 Temmuz 2013 Pazartesi

Dönüşüm Serisi 5 : Dönüşüm/Rachel Vincent



TANITIM

İlk kadın lider adamı olmak kolay değil.
Giderek daha fazla yaralanıyorum ama aynı zamanda güçleniyorum.

Ya özel hayatım? Orası karışık. Zaten karar vermek zorunda kalınan her konu öyle değil midir? Ağabeyimin ölümünden ve babamın suçlanmasından bu yana, daha çok kan dökülmemesi için yapabileceğim tek şey de karar vermek. Gurur sürümüze vahşi gökgürültüsü kuşları saldırdı ve yeni düşmanlarımızla barış yapabilmek için tek şansımız, eski rakibimizin açığını yakalamak.

Kayıplarımız giderek artar ve ihanet dört bir yanımızı sararken içgüdülerim, bir karara varmadan önce dikkatli olmamı söyleyip duruyor
fakat kendime güvenmekten ve adım atmaktan başka çaremin olmadığını da biliyorum…


YORUMUM

Kitap daha yeni çıktığı için spoiler vermeden anlatmaya çalıştım.Gönlünüz rahat olsun :)


Yine harika bir roman yazmış.Yine okurlarını şaşırtmaya devam ediyor.Ama son bir kitaptır yazara ne olduysa (artık içine cin mi kaçtı nedir bilemem) Faythe ve  Marc ilişkisi birden Faythe ve Jace ilişkisine dönüşmüş.

Birde bu kitapta en sinir olduğum şeylerden biride Marc'ı sürekli bir kötü gösterme (en azından ben öyle hissettim) çabasıdır. Jace ise öyle bir göklere çıkarılmış ki!

Şimdi yazarların ne kadar çok aşk üçgeni olayından hoşlandığını biliyoruz.Neredeyse her kitapta böyle bir durumu okuyoruz ve bazı kitaplarda iyi oluyor bazılarında ise sadece canımızı sıkıyor.

Bu kitapta tam ikinci duruma uyuyor.Yani can sıkıntısı.Hayır yazar en başta (olmadı ikinci kitapta) böyle bir aşk üçgeni yapabilirdi ama serinin bitmesine bir (bu kitabı sayarsak iki) kitap kala?

Büyük ihtimalle yazar sadece kitabın heyecanını arttırmak ve birazda kafaları karıştırmak adına böyle bir şey yaptı (umarım).

Güzel bir kitaptı ama serinin diğer kitaplarına göre biraz sakin mi ne kalmış.Bilemiyorum belkide kitabı bir yıldır beklediğimden dolayı daha fazla beklenti içerisindeydim.

Bu kitapta gökgürültüsü kuşları (önceki kitapta da boz ayıya dönüşen birini görmüştük) ile karşılaşıyoruz ve sonunda bıraktıkları izlenime göre diğer kitapta onları daha çok göreceğiz.Bu türü seviyim mi sevmeyeyim mi bir türlü karar veremedim.Artık ona da sonra karar veririm :)

Diğer kitap içinde bir yıl daha beklemeyiz umarım.Sonunu göreyim de huzura kavuşayım artık :)

Kitaptan küçük bir alıntı ;

"Neden bu kadar zor?" diye fısıldadım.
İtirafımla nabzı çılgın gibi atmaya başladı."Uğruna savaşılması gereken her şey zordur."
                                                                
                                    Kitap Gezgini                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder