1 Temmuz 2014 Salı

Film Yorumum : Aynı Yıldızın Altında


YORUMUM

  Ülkemizdeki film afişini koymadım çünkü o afişten gerçekten nefret ettim.Yani şöyle güzelim afişi kullanmamak neden?
     Her neyse filme gelirsek.Mükemmeldi!Sahneler tam da hayal ettiğim gibiydi.Yani kitaba uyulmuş mu uyulmamış mı diye merak edenler varsa bazı önemsiz ayrıntılar dışında tamamen uyulmuştu diyebilirim.
              
                                      
                                               (Filmde en sevdiğim sahnelerden biri :D )
                                                         


         Son kısımda Augustus'un Hazel'a yazdığı mektubu biraz değiştirmişler ama şahsen onu daha çok beğendim.
           Augustus için Ansel Elgort seçildiğinde aslında biraz hayal kırıklığına uğramıştım ama şu anda fikrim tamamen değişti.Augustus için mükemmel bir seçim olmuş.Hazel'ı canlandıran Shailene Woodley de kesinlikle harika bir seçim olmuş.İkisi de çok tatlılardı ve aralarındaki uyumu görmemek mümkün değildi.
          
                               

      Konusundan bahsedip sizi daha fazla sıkmak istemiyorum.Hepimiz bu film için çok bekledik.Geri sayımlar yaptık,sosyal medyada çıkan her haberi sapık gibi takip ettik ve neredeyse tüm dünya 6 Haziranda izlerken bizler 26 Hazirana kadar sabretmek zorunda kaldık ama sonunda izleyebildik.
      Büyük ihtimalle böyle bir yazı yazmama gerek yoktu çünkü ben bu yazıyı yazarken sizler çoktan filmi izlemiş veya izlemekte olacaksınız ama yine de mutlaka gidip izlemenizi ben buradan söylemiş olayım.

     
Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder