5 Temmuz 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi : Doğan Kitap ve DEX İndirimi

   Kitaplar 5 TL
  

  Efendim bildiğiniz gibi (ya da şimdi öğreniyorsunuz) geçenlerde Doğan ve Dex yayınlarında indirim yapıldı.
   Kitaplar 5 TL gibi insanın başını döndüren bir fiyata indirildi.Tabi aklınıza yüzlerce çeşit gelmesin özellikle Doğan yayınlarından çok az vardı o yüzden pek fazla bir şey bulmayı beklemeyin.Ama Dex yayınlarının o kadar çok kitabı vardı ki gözüm döndü neredeyse hepsini aldım.

                      

Cam Şato'yu ve Ölümcül Merhamet'i almayı çok istiyordum ama indirimin ikinci gününde bu iki kitapta dahil birçok kitabın D&R'ın sitesinde eski fiyatlarına geri döndüğünü görünce almaktan vazgeçtim.

Ama tesadüfe bakın ki o gün bir D&R mağazasına gittim ve o kitapların 5TL'den satıldığını gördüm.Bu duruma gerçekten sinirlendim.Neyse sonuç olarak Cam Şato'yu 5 TL'ye alabildim ama Ölümcül Merhameti hiçbir yerde bulamadım.




 Yerkara'yı sırf kapağı için aldım ama çok güzel değil mi? *_*


İtiraf ediyorum bu üçünü sırf almak için aldım.Kaçığın Kızı'nı almayı düşünmüyordum çünkü kapak beni ürkütüyordu ama indirim gözümü kör etti işte.


 Bu ikisi de D&R'dan aldığım son kitaplar.Özellikle Yaratık Avcısı'nı ayrı merak ediyorum.Ve bunun ön kapakta yazan "Mideniz ne kadar sağlam?" yazısıyla kesinlikle alakası yok :P 

Sonuç olarak indirimi 11 kitapla *_* kapatmış bulunuyorum.Bütün Dex kitaplarını almak isterdim ama Annemin gözlerinde şimşekler çakmaya başlamıştı ve bende şansımı fazla zorlamamaya karar verdim :D


Gelelim nazar boncuğumuza.Seraphina Beğendik'ten aldığım indirimli kitaplardan biri.10 TL'ye satın almış oldum.En çok okumak istediğim kitaplardan biriydi.İndirimi girsin diye kaç ay bekledim umarım buna değer.Hoş ejderhalarla ilgili bir kitap ne kadar kötü olabilir ki ?

Sanırım bu yaz okuyacağım kitaplar listesinde birkaç değişiklik yapmam gerekecek :D

İndirimi kaçırmayın ve en yakın D&R mağazasına koşun!


Sevgilerle,
Kitap Gezgini

2 yorum:

  1. Sanırım bu indirimden herkes aynı kitapları almış (=
    Güle güle oku (=

    YanıtlaSil