22 Temmuz 2014 Salı

Trinity Faegen : Mefisto'nun Öpücüğü

                   13367329

TANITIM

Kimsenin gözleri Eryx'den daha karanlık olamaz.
Şeytanınkiler bile... Kimsenin gözleri Eryx'den daha karanlık olamaz.

Jax ve Sasha, Jordan'ı ilk gördüklerinde, onun sıradan biri olmadığını biliyorlardı. O, hem başkanın kızıydı hem de bir Anabo'ydu; yani Havva'nın kızlarından biri.

Jax ve Sasha'nın bilmedikleri, Eryx'in Jordan'ı kaçırıp, ruhunu kendisine vermesi için başkanı tehdit edeceğiydi. Eğer Eryx bunu başarırsa, sonuçları bir felakete neden olacaktı. Mefi sto kardeşler, Jordan'ın gizli kimliğinden haberdarlar. Onun aşkı, içlerinden birinin ruhunu huzura kavuşturacak. 

Zamana karşı umutsuz bir yarış başlıyor; Jordan gerçek kimliğini keşfetmeli ve Eryx'in kem gözleri artık kimseye daha fazla zarar vermemeli. Mefi sto ile başlayan sıra dışı mitolojik macera; tehlike, entrika ve aşkın nefes kesici hikâyesi Mefisto'nun Öpücüğü ile devam ediyor.


YORUMUM

      Mefisto'nun devamı olan Mefisto'nun Öpücüğü ilkinden çok daha aksiyonlu ve yüksek tempoluydu.Bir şey oluyor tam işleri bitti diyorum yine paçayı kurtarıyorlar.Özellikle son 30 sayfada kalbim heyecandan yerinden çıktı zannettim, hatta sonunu göreceğim diye hızlı okumaktan satırları atladım (tabi sonra tekrar dönüp okumak zorunda kaldım).
       
        Bu kitapta olayları Key ve Jordan'ın gözünden okuyoruz.Ama Jax ve Sasha'yı da kitapta görmek mümkün.İkisi gerçekten çok tatlı bir çift olmuşlar.Büyük ihtimalle diğer kitaplarda artık anabosunu bulacak kardeş kimse onun gözünden anlatılacak.
      
       Sanırım değişmeyen tek şey Eryx'in kötülüğü.Yine daha kötücül planlarla Dünya'yı ele geçirmeye çalışıyor ve Mefisto kardeşler onu durdurmaya çalışıyor.
     
      Şimdi ilk kitabı hatırlamadığım için bu konudan bahsedilip bahsedilmediğinden emin değilim ama Eryx ve diğerlerinin önceden nasıl bir yaşamlarının olduğunu yani geçmişlerini öğreniyoruz.Özellikle Key ve Eryx arasındaki bağı görüyoruz.
         

 -SPOİLER-

      Jordan'ın İngiltere'de arkadaşı tarafından birden bulunması çok fazla tesadüfi olmuş.Sen git İngiltere'ye ve arkadaşın kitapçıdan seni görsün olacak iş değil.

-SPOİLER BİTTİ-

          
   Gerçekten çok beğendim artı indirimden 5 TL'ye aldığımı düşününce bu sevincimi ikiye katlamış oluyorum :D
           Devamını okumak için sabırsızlanıyorum ^_^

Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder