11 Mart 2013 Pazartesi

Kiera Cass : The Selection/Beni Seç

              


  
     The Selection ya da türkçe adıyla Beni Seç ne güzel kitaptı öyle.Böyle özgün bir seri çok nadir rastlanır.O yüzden yazarın kıymetini bilelim. Üstelik grip olduğum bu son günlerde ilaçtan daha iyi geldi bana.

      Kitabı bu kadar geç okuduğum için hem pişmanım hem de çok mutluyum.Pişmanlığımı okuyan herkes anlamıştır ama neden mutluyum diye sorarsanız nedeni ikinci kitabı çıkmasını ilk çıktığı zaman okuyanlardan daha az beklemem derim :)

          Aslında kitabı hemen alıp okuyacaktım ama 299 sayfa olduğunu görünce cesaret edemedim.Herkes gibi kitap daha çıkmadan serinin hayranı olmuştum ve okumaya başlar başlamaz kitabı bitireceğimi biliyordum.Ama sonunda dayanamadım ve bir çırpıda bitirdim.

         Kitaptaki olaylara gelirsek...
        
         İlk bölümlerde Aspen'in tarafını tutuyordum.Bizim fakir ama gururlu Aspen'imiz.Ta ki America'yı saçma bir olay yüzünden terk edene kadar.
          
    Prens Maxon.Yakışıklı,kibar,mütevazi Maxon.America onunla ilk tanıştığında onu biraz ukala bir tip olarak görmüştüm.Daha sonraki olaylarda fikrim tabiki değişti.Anladığınız gibi America'nın Maxon'ı seçmesini dilerim.
            
        En gıcık kaptığım karakter Celeste.Özellikle röportaj gününde zorla America'yla kıyafetlerini değiştirmeye zorlaması beni çileden çıkardı! :) 

          Asiler olayı çok ilginçti.Özellikle ne aradıklarını (tabi bir şey arıyorlarsa) merak ediyorum.Bir de America'nın arkadaşı Marlee neden saraydan gitmek istemiyor?Asilerin casusu olabilir mi?İkinci kitapta umarım bunu öğrenebiliriz.

           Kitapta America'nın kapaktaki elbiseyi giymesini bekledim ama olmadı.Bunu söylüyorum çünkü daha okumayan varsa bu beklenti içinde okumasınlar.Bir de doğum günü partisinde keman çalması yerine şarkı söyleseydi daha iyi mi olurdu acaba?Neyse artık olan olmuş diyorum ve ikinci kitabı merakla bekliyorum.

              Kitabın dizisinin çekildiğini ve eğer pilot bölüm onayını alırsa sonbaharda izleyebileceğimizi söylemek istiyorum.Zaten bu kitabı anlatmak ancak diziyle olurdu.Filmi çekilseydi ne kadar sahnenin atlayarak çekileceğini düşünmek bile istemiyorum.


                                                                   İyi Okumalar!
              
          





6 yorum:

  1. beni seç bu serinin ilk kitabı değil mi? peki ya öbür kitaplar çıktı mı ve adları neler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni seç serinin ilk kitabı.İkinci kitabın ismi The Elite ki bu kitapta şuanda çeviride.Üçüncü kitabı ise The One olarak açıklandı ve kitabın Amerika'da yayın tarihi 2014 gözüküyor :)

      Sil
  2. Ah canimsiin cok tesekkur ederim kitabi henuz bitirdim ve ciddi anlamda bayildim ikinci kitabi buyuk bir hevesle bekliyorum fakat ne zaman cevirisinin yayinlanacagi konusunda bir bilgi edinemedim sen biliyor musun acaba?

    YanıtlaSil